رسمی/ هافبک موردنظر بارسلونا به سالزبورگ پیوست

رسمی/ هافبک موردنظر بارسلونا به سالزبورگ پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - استفان بایچتیچ هافبک اسپانیایی لیورپول با قرارداد قرضی یک ساله به ردبول سالزبورگ پیوست. 

به گزارش فوتبالی، هافبک 19 ساله برای اولین بار در فصل 2022-23 زیر نظر یورگن کلوپ برای لیورپول بازی کرد، اما چند مصدومیت جدی باعث شد تا او نتواند جایگاهی در ترکیب لیورپول پیدا کند و آرنه اسلوت سرمربی جدید قرمزها نیز علاقه ای به کار کردن با او نداشت. 

بارسلونا و سالزبورگ مشتریان جدی بایچتیج بودند. کاتالان ها می خواستند بعد از مصدومیت مارک برنال و همچنین مصدومیت گاوی و فرنکی دی یونگ، بایچتیچ را جایگزین آن ها کند، اما نتوانست نظر مساعد لیورپول و ستاره اسپانیایی را جلب کند. 

در نهایت، سالزبورگ موفق شد بارسا را در این راه شکست دهد و به صورت رسمی، بایچتیچ را خریداری کند. بایچتیچ قرار است با پپ لایندرز، مربی سابقش در لیورپول کار کند. این هافبک اسپانیایی گفت: "خیلی خوشحالم که به باشگاه ردبول سالزبورگ پیوسته ام. هدف من این است که پیروزی های زیادی را در این فصل با هم تیمی هایم جشن بگیرم. می خواهم قهرمان لیگ شوم و همچنین عملکرد درخشانی در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشم. یکی از دلایل مهم پیوستنم به سالزبورگ، توجه باشگاه به بازیکنان جوان است که در طول سالیان گذشته، بازیکنان زیادی را به دنیای فوتبال معرفی کرده."

4416