واکنش جالب کلوپ: وای خدای من! بازی با سالزبورگ سخت خواهد بود

واکنش جالب کلوپ: وای خدای من! بازی با سالزبورگ سخت خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ تایید کرد که شانس لیورپول برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به بازی آخر کشیده شده و این کار را برای این تیم سخت خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، لیورپول شب گذشته در ورزشگاه خانگی خود به مصاف ناپولی رفت و در نهایت به تساوی 1 - 1 برابر این تیم رضایت داد. تیم ایتالیایی در نیمه اول از مدافع عنوان قهرمانی پیش افتاد اما در نیمه دوم این لاورن بود که موفق شد در دقیقه 65 بازی را به تساوی بکشاند. با این نتیجه صعود تیم ها از این گروه به بازی آخر کشیده شد. لیورپول با 10 امتیاز در صدر و ناپولی با 9 امتیاز در رده دوم قرار دارد اما از سوی دیگر سالزبورگ نیز با 7 امتیاز در رده سوم ایستاده است. لیورپول در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی باید کمتر از دو هفته دیگر در ورزشگاه خانگی سالزبورگ به مصاف این تیم برود و با پیروزی برابر این تیم به مرحله بعدی رقابت ها صعود خواهد کرد. 

کلوپ پس از پایان بازی در گفتگو با بی تی اسپرت در این باره اظهار داشت: " در رختکن ناپولی بازیکنان این تیم احساس می کنند که صعود خود را قطعی کرده اند و شاید واقعا همینطور باشد. همه اینجا با خود فکر می کنند که وای خدای من بازی بعدی سخت خواهد و همینطور نیز هست و این چیزی است که کاملا مشخص است. "

1070