لیورپول 4 – سالزبورگ 3: نجات با صلاح

لیورپول 4 – سالزبورگ 3: نجات با صلاح

پایگاه خبری فوتبالی – محمد صلاح دو گل زد و لیورپول را نجات داد. لیورپول با نتیجه سه بر صفر از سالزبورگ پیش افتاده بود، اما رقیب اتریشی بازی را مساوی کرد و در نهایت گل صلاح باعث پیروزی لیورپول شد.

لیورپول در دقیقه 9 پیش افتاد. سادیو مانه از سمت چپ فرار کرد، با روبرتو فیرمینو یک و دو کرد، و توپ را به گل تبدیل کرد. اندرو رابرتسون در دقیقه 25 برتری را دوبرابر کرد. او حرکتی عالی که خودش از میانه میدان آغاز کرده بود را روی سانتر ترنت الکساندر-آرنولد، دیگر مدافع کناری لیورپول گل کرد.

لیورپول در دقیقه 36 گل سوم را هم زد. چیکان استانکوویچ، دروازه‌بان سالزبورگ ضربه سر فیرمینو را ناقص دفع کرد و صلاح از فاصله‌ای نزدیک گل سوم را زد.

سالزبورگ در دقیقه 39 یک گل خورده را جبران کرد. هوانگ هی چان، بازیکن کره‌ای این تیم ویرجیل فان‌دایک را جا گذاشت، و گلی زیبا به ثمر رساند.

لیورپول نیمه دوم را سهل‌انگارانه آغاز کرد و تاکومی مینامینو، بازیکن ژاپنی سالزبورگ با شوتی تماشایی گل دوم را در دقیقه 56 زد. سپس ارلینگ هالند، بازیکن درخشان روز نخست لیگ قهرمانان که در نیمه دوم به بازی آمده بود با گلی که از فاصله‌ای نزدیک زد، کار را مساوی کرد.

در نهایت صلاح روی حرکت خوب فیرمینو گل چهارم را زد و لیورپول را به پیروزی رساند.

8444