ستاره سالزبورگ: می‌توانیم لیورپول را شکست دهیم و از گروه صعود کنیم

ستاره سالزبورگ: می‌توانیم لیورپول را شکست دهیم و از گروه صعود کنیم

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند معتقد است که لیورپول بهترین تیم دنیاست اما احساس می کند که سالزبورگ این شانس را برابر مدافع عنوان قهرمانی دارد که آنها را شکست داده و به مرحله بعدی رقابت ها صعود کند. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم 19 ساله در پیروزی 1 - 4 سالزبورگ برابر خنک بار دیگر گلزنی کرد و این در حالی بود که به عنوان بازیکن تعویضی در این بازی به میدان آمد. سالزبورگ سه شنبه دو هفته دیگر میزبان لیورپول خواهد بود و یک پیروزی 0 - 1 می تواند این تیم را به جمع 16 تیم برتر رقابت های لیگ قهرمانان در مرحله بعدی برساند. هالند که این فصل در 19 بازی 27 گل به ثمر رسانده، باور دارد که تیمش می تواند مشکلاتی جدی برای تیم کلوپ ایجاد کند. او در گفتگو با سایت رسمی یوفا در این باره اظهار داشت: " آنها بهترین تیم دنیا هستند. اما ما می دانیم که در خانه تیم خوبی هستیم و اگر در شرایط خوبمان باشیم شانس پیروزی برابر لیورپول و صعود به مرحله بعد را داریم. "

لیورپول در حال حاضر با 10 امتیاز در صدر گروه خود قرار دارد و ناپولی با 9 امتیاز در رده دوم است. در آخرین هفته مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان لیورپول باید به مصاف سالزبورگ 7 امتیازی برود و ناپولی نیز با خنک روبرو خواهد شد.

1070