ادن هازارد علیرغم نیمکت‌نشینی قصد ترک مادرید را ندارد

ادن هازارد علیرغم نیمکت‌نشینی قصد ترک مادرید را ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- ادن هازارد با وجود پشت سر گذاشتن چند فصل ناکام در سانتیاگو برنابئو، قصد ترک رئال مادرید را در انتهای فصل ندارد.

به گزارش فوتبالی، برادر ِکوچکتر این وینگر 31 ساله فاش کرد، ادن هازارد که تا سال 2024 با باشگاه مادریدی قرارداد دارد و خانواده‌اش در مادرید خوشحال هستند، قبل از پایان قراردادش هیچ برنامه‌ای برای جدایی ندارد.

برادر هازارد در گفتگو با شبکه بلژیکی Het Laatste Nieuews گفت: "او از جایی که حضور دارد راضی‌است و خانواده‌اش در آنجا احساس خوبی دارند. تا سال 2024 قرارداد دارد و فکر می‌کنم که تا آن زمان صبر کند. شاید او اکنون کمی کمتر بازی می کند و تیم بدون او کار می کند، اما همه می دانند که او چقدر خوب است."

هازارد در سال 2019 با مبلغ اولیه 88.5 میلیون پوند از چلسی به جمع کهکشانی‌ها پیوست، اما در این فصل از 25 بازی‌ای که تجربه کرده فقط 10 بازی را از ابتدا آغاز کرده‌است. علیرغم این چالش‌ها، جدیدترین شنیده‌ها نشان می‌دهد که هازارد آماده است که بماند و خود را به کارلو آنچلوتی ثابت کند.

کارلو آنچلوتی، که در این فصل همراه با رئال مادرید در صدر جدول لالیگا قرار دارد، به‌سختی ترکیب اصلی تیمش را تغییر می‌دهد و این موضوع دقایق حضور ادن هازارد را شدیدا کاهش داده‌است.

9719