دردسر جدید رئال مادرید؛ احتمال غیبت ستاره آلمانی مقابل پی‌اس‌جی

دردسر جدید رئال مادرید؛ احتمال غیبت ستاره آلمانی مقابل پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی در چند وقت اخیر با مصدومیت‌های زیادی در تیمش دست و پنجه نرم کرده و حالا اخبار جدیدی راجع به مصدومیت تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید شنیده می‌شود. 

به گزارش فوتبالی، قهرمان جام جهانی 2014 و هافبک سابق بایرن مونیخ در این فصل یکی از مهره‌های اصلی ترکیب کارلتو بوده و علیرغم مصدومیتی که در تابستان گریبانگیرش شد و به خاطرش شروع فصل را از دست داد، اما توانست در اکثر بازی‌ها به عنوان بازیکن فیکس به میدان برود. او از زمان بازی برگشت مقابل شریف تیراسپول در لیگ قهرمانان اروپا، 29 بازی در تمامی رقابت‌ها برای رئال انجام داده و فقط در دیدار مقابل آلاوز غایب بود. 

به نقل از مارکا و کادنا کوپه، این هافبک آلمانی تمرین روز پنج شنبه را از دست داد و برای انجام آزمایشات بیشتر به سراغ تیم پزشکی رفت، اما وضعیتش خوب به نظر نمی‌رسد. گفته می‌شود که کروس به طور قعطی دیدار مقابل رئال سوسیداد را در روز شنبه را از دست می‌دهد و وضعیتش برای بازی برگشت مقابل پاریسن ژرمن در روز چهارشنبه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 

با وجود محرومیت کاسمیرو، اگر کروس قادر به بازی کردن مقابل پاریسن ژرمن نباشد، آنچلوتی مشکل بزرگی در خط هافبکش خواهد داشت و شاید مجبور به استفاده کردن از کاماوینگا باشد. 

4416