پست اینستاگرامی ستاره رئال مادرید در واکنش به دوری طولانی مدتش از فوتبال

پست اینستاگرامی ستاره رئال مادرید در واکنش به دوری طولانی مدتش از فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - ادواردو کاماوینگا ستاره فرانسوی رئال مادرید به هواداران این تیم قول داد که قوی تر از همیشه به مستطیل سبز بازخواهد گشت.

به گزارش فوتبالی، درست یک روز قبل از بازی سوپر کاپ اروپا، میان تیم های رئال مادرید و آتالانتا، ادواردو کاماوینگا هافبک فرانسوی بعد از برخورد با اورلین شوامنی در تمرینات، از ناحیه زانو به شدت مصدوم شد. در ابتدا حدس زده می شد که احتمالاً از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده باشد، اما این خبر خیلی سریع تکذیب شد تا خیال هواداران رئال راحت شود، اما آن ها به هر حال تا 7 هفته دیگر، نمی توانند ستاره محبوب خود را در ترکیب مشاهده کنند، زیرا زانوی او رگ به رگ شد و حداقل 7 هفته نیاز به درمان و ریکاوری دارد. 

کاماوینگا با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی گفت: "عمیقاً ناراحتم که اینطوری مصدوم شدم و شروع فصل را از دست می دهم. سخت تلاش می کنم تا هرچه زودتر به میادین بازگردم. از شما هواداران به خاطر تمام پیام های محبت آمیزتان تشکر می کنم. در چند ساعت اخیر، پیام های زیادی دریافت کردم. حالا آرزو می کنم که امشب رئال مادرید خوب بازی کند و برنده سوپر کاپ شود. همیشه قدردان خداوند هستم."

4416