عکس؛ اولین تمرین خرید جدید رئال مادرید در این تیم

عکس؛ اولین تمرین خرید جدید رئال مادرید در این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - ادواردو کاماوینگا در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی از تیم رن فرانسه به رئال مادرید پیوست تا خرید جدید رئال مادرید در این تابستان لقب بگیرد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 19 ساله فرانسوی که توانایی بازی در پست هافبک را دارد، به طور رسمی در رئال مادرید معارفه شد و پس از آن اولین جلسه تمرینی خود را هم در رئال مادرید برگزار کرد. کاماوینگا به طور تخصصی یک هافبک دفاعی است اما با توجه به توانایی هایی که دارد می تواند در یک پست جلوتر یعنی به عنوان هافبک مرکزی هم به کار گرفته شود و در حملات رئال مادرید و همچنین طراحی حملات شرکت کند.

کاماوینگا اولین دیدار خود را با کارلو آنچلوتی داشت و باید دید که این سرمربی ایتالیایی تا چه حد روی او حساب باز خواهد کرد. رئال مادرید با آمدن کاماوینگا یک خط هافبک فوق العاده در اختیار دارد و در این پست ترافیک دارد. تونی کروس، لوکا مودریچ، کاسمیرو، والورده، ایسکو و کاماوینگا هافبک های رئال مادرید در این فصل هستند که البته آنچلوتی می خواهد به آسنسیو هم در پست هافبک بازی دهد بنابراین او هم به خط هافبک رئال مادرید اضافه می شود.

با توجه به سنی که ادواردو کاماوینگا دارد به نظر می رسد که این بازیکن می تواند خط هافبک رئال مادرید را برای آینده تضمین کند.

1470