عکس؛ بازیکن رئال مادرید که در تمرینات، داور شده است!

عکس؛ بازیکن رئال مادرید که در تمرینات، داور شده است!

پایگاه خبری فوتبالی - ادواردو کاماوینگا بازیکن فرانسوی رئال مادرید، در پست های مختلفی بازی کرده است و نشان داده است که یک بازیکن چند پسته است و آنچلوتی در جا های مختلف مثل هافبک دفاعی، هافبک وسط، مدافع چپ و مدافع وسط از او استفاده کرده است.

به گزارش فوتبالی ، حالا اما ادواردو کاماوینگا در یک پست دیگر در تمرینات رئال مادرید به کار گرفته شده است و این پست، داوری بوده است! در حقیقت ادواردو کاماوینگا که در این روز ها مصدوم است، تمرینات سبکی را انجام می دهد. این بازیکن فرانسوی در تمرینات رئال مادرید به عنوان داور ایستاده است. او با انتشار تصویری در بخش استوری های صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" پست جدیدی باز شد. امروز داور بودم "

رئال مادرید امشب (یکشنبه 11 شهریور ماه) از ساعت 23 به وقت ایران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال بتیس می رود و باید دید که اوضاع برای مادریدی ها در این بازی به چه شکل پیش می رود. ادواردو کاماوینگا در این بازی غایب خواهد بود چرا که او همان طور که گفته شد مصدوم است.

رئال مادرید در سه هفته ابتدایی لالیگا دو مساوی داشته است و دیگر جایی برای امتیاز از دست دادن ندارد چرا که بارسلونا هر چهار بازی خود را برده است.

1470