تمسخر شدید خالکوبی هاورتز توسط بازیکنان چلسی!

تمسخر شدید خالکوبی هاورتز توسط بازیکنان چلسی!

پایگاه خبری فوتبالی - کای هاورتز هافبک چلسی پس از انجام خالکوبی بتمن روی بدنش، توسط هم تیمی هایش در چلسی مورد تمسخر قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 22 ساله سعی کرد که با خالکوبی جدیدش که روی بازویش حک شده در شبکه های اجتماعی پز بدهد. در حقیقت به زودی فیلم جدیدی با محوریت بتمن اکران خواهد شد که به نظر می رسد که هاورتز هم نتوانسته خوشحالی خود را از این بابت کتمان کند و روی بدنش خالکوبی زده است.

کای هاورتز

البته در روزهای اخیر بازیکنان چلسی به حدی هاورتز را به خاطر خالکوبی بتمن مسخره کردند که احتمالا ستاره آلمانی از این کارش پشیمان شده است. آنتونیو رودیگر با شکلک خنده به خالکوبی هاورتز واکنش نشان داده است. آزپیلیکوئتا کاپیتان چلسی در ابتدا کامنت گذاشت:"امیدوارم که این خالکوبی صرفا یک برچسب باشد و بعد از این که به حمام می روی، پاک شود." کمی بعد سزار تصویری از خودش در کنار هاورتز پس از قهرمانی چمپیونزلیگ فصل قبل منتشر کرده و نوشته است:"امیدوارم این عکس را خالکوبی نکنی برادر، دوستت دارم. #پادشاه کای"

هاورتز مجبور شد که توییت خود در مورد خالکوبی خود را پاک کند اما در هر صورت به نظر می رسد که او به خاطر این خالکوبی قرار است که تا مدتها حسابی سوژه رختکن چلسی شود.

4125