حرکت بسیار زیرکانه کاپیتان چلسی پیش از به ثمر رسیدن گل قهرمانی

حرکت بسیار زیرکانه کاپیتان چلسی پیش از به ثمر رسیدن گل قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی - سزار آزپیلیکوئتا اعتراف کرد که به عمد توپ را از مقابل کای هاورتز پیش از زدن ضربه پنالتی برداشته است تا توجهات بازیکنان پالمیراس را به خود جلب کند. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب دو تیم پالمیراس و چلسی، فینال مسابقات جام باشگاه‌های جهان را در ورزشگاه محمد بن زاید برگزار کردند که در پایان ماراتن 120 دقیقه‌ای، آبی‌های لندن موفق شدند با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسند و قهرمان جهان شوند. در این بازی روملو لوکاکو و کای هاورتز برای چلسی گلزنی کردند. 

به نقل از سایت گل، در دقیقه 117 فینال، در حالی که بازی با نتیجه 1-1 دنبال می‌شد، چلسی صاحب یک ضربه پنالتی شد که اعتراض شدید پالمیراس را در بر داشت. هاورتز پنالتی زن اصلی چلسی است، اما لحظاتی پیش از رسیدن او به نقطه پنالتی، آزپیلیکوئتا کاپیتان این باشگاه توپ را برداشت و بعد از آن، بازیکنان پالمیراس به او هجوم آوردند. او راجع به این صحنه گفت: "این یک حرکت تاکتیکی بود، چون می‌دانستم آن‌ها چه واکنشی نشان خواهند داد. می‌دانستم که می‌خواستند تمرکز پنالتی زن را خراب کنند. کای هاورتز می‌دانست که قرار است پنالتی را بزند، پس توپ را برداشتم تا فشار کمتری را حس کند. آن لحظه بسیار حساس بود و نباید اجازه می‌دادم تمرکز کای بهم بخورد. من صبر کردم و به تمام صحبت‌های بازیکنان پالمیراس گوش دادم و فکر می‌کنم که نقشه‌ام جواب داد."

4416