انتقاد شدید کیمیش از بازی بد مونیخی‌ها مقابل بوخوم: در مونیخ بی‌سابقه بود!

انتقاد شدید کیمیش از بازی بد مونیخی‌ها مقابل بوخوم: در مونیخ بی‌سابقه بود!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع ملی‌پوش باواریایی‌ها از عملکرد خود در شکست سنگین مقابل بوخوم انتقاد می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسکای اسپورتس و برخی از رسانه‌های آلمانی، بایرن مونیخ در یک دیدار عجیب با نتیجه چهار بر دو به بوخوم باخت و دست خالی ورزشگاه این تیم را ترک کرد. طبق این گزارش، یاشوا کیمیش، مدافع - هافبک آلمانی بایرن مونیخ در خصوص این بازی مقابل بوخوم، از عملکرد یارانش راضی نیست و می‌گوید: "بدترین نمایش فصل را نشان دادیم. دقیقاً تمام چیزهایی که برای پیروزی نیاز است را نداشتیم. شما یک بار فرصت انجام چنین نمایشی را دارید اما ما یک بار هم برابر مونشن گلادباخ چنین نشان دادیم؛ پس باید بیشتر مراقب باشیم."

مدافع - هافبک ملی‌پوش مانشافت و مونیخی‌ها در ادامه صحبت‌هایش درباره عملکرد سرمربی و شرایط فنی تیم در این مسابقه نیز چنین می‌گوید: "با چنین روحیه و زبان بدنی، نمی‌توان شرایط را به تاکتیک یا برنامه بازی ربط داد. ما باید از خود سؤال کنیم که آیا ذهنیت لازم برای بازی در اف سی بایرن را داریم یا نه. من تا به حال چنین چیزی را در بایرن مونیخ ندیده بودم و این نمایش‌ها چند بار است که تکرار می‌شود. خوشبختانه در بوندس‌لیگا باختیم و هنوز نُه امتیاز جلو هستیم. حالا باید مراقب لیگ قهرمانان اروپا باشیم اما باید بپذیریم که مستحق شکست بودیم."

لازم به ذکر است که تیم‌های بایرن مونیخ آلمان و سالزبورگ اتریش روز چهارشنبه هفته جاری در چارچوب بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

9404