زمان بازگشت هافبک ملی‌پوش بایرن‌مونیخ به میادین مسابقات مشخص شد

زمان بازگشت هافبک ملی‌پوش بایرن‌مونیخ به میادین مسابقات مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از مدت ها درگیری و حاشیه و مشکلات عجیب و حتی یک دوره ابتلا به ویروس، سرانجام زمان بازگشت مدافع - هافبک ملی پوش باواریایی ها به تمرینات گروهی این تیم مشخص شد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، با از بین رفتن عوارض مرتبط با ویروس کووید نوزده و بیماری کرونا، یاشوا کیمیش، مدافع تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ می تواند طبق برنامه قبلی و از اوایل سال جدید میلادی، تمرینات گروهی خود را همراه با تیم از سر بگیرد.

یاشوا کیمیش که حدودا یک هفته قبل از قرنطینه ابتلا به بیماری کرونا خارج شده بود، به سبب عوارض نسبتأ شدید مربوط به درگیر شدن سلول های ریه هایش با ویروس کووید نوزده، امکان انجام تمرینات گروهی همراه با سایر اعضا و بازیکنان تیم را نداشت.

در ابتدا نیز گفته شد که فقط در صورت بهبودی کلی، این بازیکن ملی پوش می تواند به همراه سایر بازیکنان و اعضای تیم از دوم ماه ژانویه‌ی پیش رو در کمپ تمرینی بایرن مونیخ حضور یابد و در تمرینات تیم شرکت کند.

در جدیدترین آزمایشات و بررسی های انجام شده بر روی یاشوا کیمیش، عوارض بیماری کرونا دیگر در ریه های این مدافع - هافبک ملی پوش دیده نمی شود و این بازیکن بایرن مونیخی ها می تواند در شروع سال جدید به تمرینات تیمی باواریایی ها ملحق شود و در مسابقات نیم فصل دوم در جمع شاگردان یولیان ناگلزمان قرار بگیرد.

9404