افشاگری ملی‌پوش آلمانی باواریایی‌ها: زمان کارلتو به فکر ترک مونیخ افتادم!

افشاگری ملی‌پوش آلمانی باواریایی‌ها: زمان کارلتو به فکر ترک مونیخ افتادم!

پايگاه خبری فوتبالی - بازیکن ملی‌پوش مانشافت و باواریایی‌ها از دوران سختی که زیر نظر کارلو آنچلوتی در زمان حضور این مربی در مونیخ داشته، سخن گفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، یاشوا کیمیش، مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره خطوط دفاعی و میانی باشگاه بایرن مونیخ که زمان پپ گواردیولا به عنوان یک پدیده در این تیم آلمانی معرفی شد، در زمان حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت تیم، جایگاهش در ترکیب اصلی مونیخی‌ها را از دست داد.

یاشوا کیمیش می‌گوید که در آن برهه از زمان به سبب نیمکت‌نشینی، حتی به فکر ترک بایرن مونیخ هم افتاده بوده است. کیمیش در این رابطه می‌گوید: "من لحظات بسیار خوبی در این‌جا داشتم. اما گاهی اوقات در ذهنم فکرهایی وجود داشته است. در زمان کارلتو من آن قدر که باید، در ترکیب تیم قرار نمی‌گرفتم. آن زمان در برهه‌ای به فکر خروج از بایرن مونیخ افتادم. آن‌جا، اولین باری بود که فهمیدم جز بایرن مونیخ، تیم‌های دیگری هم در جهان هستند؛ سپس کارلتو رفت. من دوباره به ترکیب تیم برگشتم و دیگر فکر رفتن به ذهنم خطور نکرد. امروز احساس بسیار خوبی در مونیخ دارم."

یاشوا کیمیش از جمله معدود بازیکنانی است که ایجنت یا مدیر برنامه ندارد و خودش در جلسات مذاکرات با مدیران و نمایندگان باشگاه‌ها شرکت می‌کند. این مدافع - هافبک ملی‌پوش آلمانی در مورد این تصمیمش نیز چنین می‌گوید: "من تجربیات بدی از ایجنت سابقم داشتم و بعد احساس کردم خودم در بهترین جایگاه برای دفاع از خواسته‌هایم هستم. وقتی اشتباهی می‌کنم، من مقصر هستم نه کسی دیگر. من می‌خواهم خودم در جلسات حضور داشته باشم تا بدانم که چه چیزهایی گفته می‌شود."

9404