نظر مدافع منچستریونایتد درباره کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

نظر مدافع منچستریونایتد درباره کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع فرانسوی منچستریونایتد پس از مساوی برابر ساوتهمپتون، درباره حضور بین 4 تیم برتر لیگ صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، رافائل واران، مدافع منچستریونایتد پس از تساوی ناامیدکننده روز شنبه این تیم مقابل ساوتهمپتون در لیگ‌برتر، قول داد به مبارزه ادامه دهند.

این تیم برای دومین بازی متوالی امتیاز از دست مس‌دهد، در حالی که هفته گذشته مقابل برنلی به نتیجه مشابهی دست‌یافتند و ضربه دیگری به امیدهای آن‌ها برای حضور در بین چهار تیم برتر لیگ وارد شد.

شیاطین سرخ در حال حاضر در رده پنجم جدول لیگ قرار دارند و با وستهام رده چهارمی هم‌امتیاز هستند، اما حضور آرسنال و تاتنهام را در یک‌قدمی خود حس می‌کنند.

توپچی ها با دو بازی کمتر از تیم رالف رانگنیک تنها یک امتیاز کمتر دارند، در حالی که با سه بازی کمتر، در اختلاف چهار امتیازی منچستریونایتد 40 امتیازی قرار دارد.

واقعا این احتمال وجود دارد، که منچستریونایتد زمانی که این دو تیم تمام بازی‌های باقی‌مانده خود را انجام دهند، شانس کسب رتبه چهارمش در این فصل دچار پیچیدگی خاصی شود.

با این حال، واران پس از دیدار امروز پیامی جسورانه داشت. او پس از پایان بازی با بی تی اسپورت گفت:

"ما هرگز تسلیم نمی‌شویم و باید تا آخر بجنگیم.

ما از نتیجه ناامید هستیم، این برای ما کافی نیست. ما باید به تلاش خود ادامه دهیم. در سه یا چهار بازی اخیر ما خیلی بهتر بازی کرده ایم اما دستاوردمان از این بازی‌ها کافی نبوده‌است. ما باید بجنگیم و روی بازی‌های بعد تمرکز کنیم. 

این دومین بار است که در ابتدای نیمه دوم گل مساوی را دریافت می‌کنیم.. در نیمه اول موقعیت های خوبی داشتیم ولی نیمه دوم به‌اندازه کافی خوب نبودیم."

منچستریونایتد روز سه‌شنبه، از هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر در اولدترافورد به مصاف برایتون می‌رود.

9719