جریمه سنگین برای منچستریونایتد در آینده در صورت حذف از لیگ قهرمانان اروپا

جریمه سنگین برای منچستریونایتد در آینده در صورت حذف از لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - بر اساس شروط جدید قرارداد آدیداس، هر بار که منچستریونایتد نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را دریافت کند، با جریمه سنگینی از جانب این شرکت مواجه می شود.

به گزارش فوتبالی، قرارداد قبلی منچستریونایتد با آدیداس که به مدت ده سال  به مبلغ 750 میلیون پوند بسته شده بود، سال آینده به اتمام می رسد و حالا یونایتد در حال مذاکره با شرکت آلمانی برای قراردادی جدید است. 

تایمز گزارش داده است که بند جدید قرارداد آدیداس با منچستریونایتد از سال 2025 اعمال خواهد شد. بر اساس قرارداد جدید، هر بار که منچستریونایتد به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا نکند، ده میلیون پوند از جانب آدیداس جریمه می شود.

منچستریونایتد در حال حاضر در رتبه ششم لیگ انگلیس قرار دارد و اگر سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را در این فصل کسب نکند، از جانب آدیداس جریمه نخواهد شد چرا که فعلا قرارداد جدید اعمال نمی شود. آنها فعلا هشت امتیاز تا استون ویلا در رتبه چهارم قرار دارند. 

البته یونایتد در صورت پنجم شدن هم بر اساس قوانین چمپیونزلیگ شانس کسب سهمیه را دارد چرا که برای فصل آینده دو لیگ برتر رنکینگ یوفا صاحب پنج سهمیه در لیگ قهرمانان اروپا می شود. شیاطین سرخ در حال حاضر شش امتیاز تا رتبه پنجم فاصله دارند. 

4125