دو بازیکن منچستریونایتد که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند(عکس)

دو بازیکن منچستریونایتد که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - میسون مونت به طور رسمی به منچستر یونایتد پیوست و به این ترتیب انتقال او از چلسی به جمع شیاطین سرخ نهایی شد.

به گزارش فوتبالی، با آمدن میسون مونت به منچستریونایتد، اکنون دو بازیکن در ترکیب شیاطین سرخ وجود دارد که سابقه قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را دارند. یکی از آن ها همین میسون مونت است که در فصل 2020/21 به همراه چلسی قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد. چلسی در آن فصل با هدایت توماس توخل موفق شد در فینال رقابت ها منچسترسیتی را شکست دهد و جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرد.

از سوی دیگر کارلوس هنریکه کاسمیرو دیگر بازیکن منچستر یونایتد است که در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شده است. کاسمیرو به همراه رئال مادرید پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است. کاسمیرو در سال های 2014، 2016، 2017، 2018 و 2022 به همراه رئال مادرید جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برده است.

منچستر یونایتد در فصل پیش روی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و باید دید که با داشتن خط هافبکی که دو تا از بازیکنان آن سابقه قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را داشته اند، چه عملکردی خواهد داشت.

1471