طرح/ روزهای بارانی و بحرانی برای کریستیانو رونالدو

طرح/ روزهای بارانی و بحرانی برای کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در حال طی کردن یکی از بدترین زمان های کل دوران حرفه ای خودش است به طوری که او شش بازی پیاپی است گلزنی نکرده است و شروع سال 2022 از لحاظ آمار فردی برای او فاجعه بار بوده است.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد در هفته بیست و پنجم از رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف ساوتهمپتون رفت و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و شیاطین سرخ نتوانستند در ورزشگاه خانگی خود ساوتهمپتون را شکست دهند و به یک امتیاز بسنده کردند و متوقف شدند. اکنون اوضاع برای منچستر یونایتد مناسب نیست و آن ها باید برای قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر لیگ برتر انگلیس برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش کنند.

رونالدو برای ششمین بازی پیاپی گلزنی نکرد. آخرین باری که اتفاقی مشابه برای رونالدو افتاده بود در سال 2009 بود و اکنون پس از حدود 13 سال این اتفاق شوم برای رونالدو رخ داده است و فوق ستاره پرتغالی در 6 بازی پیاپی گلزنی نمی کند. رونالدو در آن زمان در رئال مادرید حضور داشت و در 5 بازی پیاپی گلزنی نکرده بود و هدف انتقاد ها قرار گرفته بود اما اکنون در شیاطین سرخ اوضاع برای او به مراتب بدتر است و باید دید که این روز های بارانی و بحرانی که به نظر می رسد توپ رونالدو در آن کم‌باد شده، تا چه زمانی ادامه خواهد یافت.

1470