وسوسه حضور در اولدترافورد، مانع اصلی تمدید قرارداد مدافع جوان بارسلونا

وسوسه حضور در اولدترافورد، مانع اصلی تمدید قرارداد مدافع جوان بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - طبق آخرین اخبار و اطلاعات منتشر شده در منابع و رسانه‌های انگلیسی و حتی اسپانیایی، از مدافع اوروگوئه ای و ملی‌پوش بیست و دو ساله آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون به عنوان جديدترين گزينه به منظور تقويت خط دفاعی شياطين سرخ شهر منچستر نام برده می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، رونالد آرائوخو در سال 2018 میلادی به جمع نفرات آبی و اناری پوش بارسلونا ملحق شد و از همان ابتدا تبديل به مهره فيکس و اصلی در خط دفاعی تيم B یا رزرو کاتالان ها شد.

فصل گذشته بعد از اين که رونالد کومان، سرمربی سابق بلوگرانا رونالد آرائوخو را به تيم اصلی بارسلونا آورد، این مدافع بیست و دو ساله موفق شد سی و سه مسابقه را تحت نظر این سرمربی هلندی با پیراهن تیم نخست بارسلونا انجام دهد و در رقابت‌های فصل جاری نیز در مجموع بیست و چهار مرتبه با پیراهن آبی و اناری رنگ بندرنشینان کاتالونیایی به ميدان مسابقه با حریفان قدم گذاشته است.

قرارداد رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای و بیست و دو ساله ملی‌پوش با باشگاه کاتالانی هنوز هم برای بازی این بازیکن در تیم بارسلونای B یا همان تیم دوم بارسلونا است و مدیریت اين تيم تصور می‌کرد که می‌تواند با پیشنهاد ارتقاء و افزايش میزان مبلغ دستمزد، این مدافع خو‌‌ش آتیه را مجاب کند تا قرارداد خود را با مقامات باشگاه کاتالانی تمدید کند؛ با توجه به اين که اين پيشنهاد بسيار کمتر از میزان مبلغ دستمزدی است که اکثريت قريب به اتفاق هم تيمی های رونالد آرائوخو در حال حاضر دريافت می‌کنند، لذا بسیار بعید به نظر می‌رسد که این بازیکن صرفاً بر اساس اتکا بر چنین پیشنهادی، قرارداد جدیدی با مقامات باشگاه کاتالانی امضاء کند.

بر همین اساس، اوضاع و احوال بلوگرانا و رونالد آرائوخو، باب ميل مقاماتاین باشگاه و شخص خوان لاپورتا به عنوان رئیس بارسلونا پيش نرفته است؛ اما در حال حاضر و در این میان، منچستر يونايتد انگلستان نام بزرگ‌ترين باشگاهی است که اين مدافع اروگوئه ای به آن لينک شده است.

همان‌طور که نشریه مارکا چاپ مادرید اسپانیا نیز در گزارشات اخیر خود اشاراتی گذرا و سطحی انجام داده و مدعی شده بود که شياطين سرخ شهر منچستر، مانع اصلی بر سر تمديد قرارداد رونالد آرائوخو با تیم بارسلونا می‌باشند، اکنون برخی رسانه‌ها در انگلیس نیز تأیید می‌کنند که تيم رالف رانگنيک برای جذب اين مدافع جوان فشار می‌آورد و همين موضوع، مشکل اصلی کاتالان‌هاست.

با اين اوصاف، بايد منتظر ماند و ديد که آيا خوان لاپورتا به سادگی قيد تمديد قرارداد با مدافع جوان و ملی‌پوش اروگوئه ای تيم خود را خواهد زد يا که با پيشنهادی بهتر و بالاتر جهت تمدید قرارداد، به سوی این بازیکن بازخواهد گشت. قرارداد کنونی رونالد آرائوخو با باشگاه بارسلونا در ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی به اتمام خواهد رسید.

9404