بدشانسی رئال مادرید؛ غیبت لحظه آخری دو بازیکن مقابل گرانادا

بدشانسی رئال مادرید؛ غیبت لحظه آخری دو بازیکن مقابل گرانادا

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید پس از شکست مقابل بیلبائو و حذف از کوپا دل ری، انگیزه ویژه ای برای بازگشت به لالیگا و بازی مقابل گرانادا دارد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید امشب می خواهد مقابل گرانادا پیروز شود تا اختلافش با سویا به عنوان تیم دوم لالیگا را افزایش بدهد و به شش امتیاز برساند. کریم بنزما و وینیسیوس جونیور دو ستاره هجومی اصلی رئال مادرید به علت مصدومیت و محرومیت بازی امشب را از دست داده اند. ماریانو نیز به علت محرومیت غایب است اما در آخرین ساعات پیش از شروع بازی، باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که کاسمیرو و لوکاس وازکز به علت آنفلوانزای معده بازی امشب را از دست دادند و از لیست خط خوردند.

در حقیقت آنچلوتی در این بازی نمی توانست جایگزینی از آنها از میان بازیکنان کاستیا را در لیست قرار بدهد چرا که بازیکنان کاستیا امروز در تاراخونا بازی داشتند. بدین ترتیب انچلوتی باید برنامه هایش برای بازی امشب را تغییر بدهد. رئال در فاصله ده روز تا بازی حساس به پی اس جی، نیاز مبرمی دارد تا مقابل گرانادا پیروز شود و بتواند از نظر روحی شرایط خود را تغییر بدهد. در غیاب وینیسیوس و بنزما باید دید که کارلو چه نقشه هایی برای تیمش در فاز هجومی دارد و چه کسی جای دو گلزن برتر فصل رئال را می گیرند.

4125