ناراحتی همسر وازکز از سرقت خانه کاسمیرو: چه زمان آرامش خواهیم داشت؟

ناراحتی همسر وازکز از سرقت خانه کاسمیرو: چه زمان آرامش خواهیم داشت؟

سایت رسمی فوتبالی - همسر لوکاس وازکز پس از سرقت خانه کاسمیرو، هافبک رئال مادرید، با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی نگرانی و ناراحتی خود را از این بابت ابراز کرد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته و در حالی که کاسمیرو در ورزشگاه واندا متروپولیتانو مشغول بازی برابر اتلتیکو مادرید بود، چند سارق به خانه او دستبرد زدند. این اتفاق در حالی رخ داده که همسر و فرزند این بازیکن نیز در خانه حضور داشته اند اما آسیبی به این دو نفر نرسیده است. این اولین بار نیست که چنین اتفاقاتی خصوصا در فوتبال اسپانیا رخ می دهد و پیش از این نیز همین اتفاق برای ایسکو و زین الدین زیدان نیز پیش آمده بود. مشابه این اتفاق در سال ها و ماه های اخیر به کرات تکرار شده و همین موضوع نگرانی هایی را نیز به دنبال داشته است. ماکا کاپیا، همسر لوکاس وازکز، پس از این اتفاق با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی از تکرار شدن مداوم آنها ابراز ناخشنودی کرد و نوشت: " یکی پس از دیگری این اتفاق رخ می دهد. چه زمانی می توانیم در خانه های خودمان با آرامش زندگی کنیم؟ چه زمانی می توانیم با آرامش به سر کار خودمان برویم؟ "

با احتساب کاسمیرو حالا خانه بیش از 15 فوتبالیست در لالیگا مورد دستبرد قرار گرفته که در میان آنها بازیکنان نام آشنایی چون جرارد پیکه، کریم بنزما، جوردی آلبا، آلوارو موراتا، کوین پرینس بواتنگ، آرتور ملو، خواکین و ویلیام کاروالیو نیز دیده می شود. 

1070