ستاره جدید یوونتوس خانه قبلی رونالدو را تصاحب کرد

ستاره جدید یوونتوس خانه قبلی رونالدو را تصاحب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - دوشان ولاهوویچ مهاجم صرب در آخرین روزهای نقل و انتقالات زمستانی به یوونتوس ملحق شد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم صرب تصمیم گرفت که شماره هفت را به تن کند، شماره ای که زمانی در اختیار رونالدو بود اما به نظر می رسد که این شماره تنها میراث مهاجم پرتغالی برای ولاهوویچ نیست. توتواسپورت گزارش داده است که ولاهوویچ تصمیم گرفته که در تورین در همان خانه ای زندگی کند که کریستیانو به همراه نامزدش جورجینا و چهار فرزندش در آن جا زندگی می کرد.

جورجینا

این عمارت شامل دو ویلای بزرگ است که در خیابانی خصوصی با بالاترین امنیت ممکن قرار گرفته است و عملا افراد کنجکاو یا پاپاراتزی ها توان دسترسی به آن را ندارند. درختان پرشماری اطراف این خانه را احاطه کرده اند و البته این عمارت نمای بسیار خوبی نسبت به شهر دارد. رونالدو در سال 2018 در زمان انتخاب این خانه گفته بود که کل تورین را زیر پاهایش خواهد داشت.

نمای این خانه به رنگ خاکستری تیره ساخته شده است که پنجره های بزرگ آن باعث می شود که این خانه نورگیری بسیار خوبی داشته باشد. تعداد اتاق خواب یا سرویس های بهداشتی این خانه اعلام نشده است  هر چند که کریستیانو تصاویری از خودش در استخر سرپوشیده داخل خانه منتشر کرده بود. کریستیانو در بخشی از این خانه به همراه پسرش جونیور فوتبال بازی می کرد. این خانه به رودگاه پو خیلی نزدیک است و در کنار کلیسای مادر مقدس قرار دارد.

4125