نخستین نشست خبری دوشان ولاهوویچ، مهاجم جديد یوونتوس

نخستین نشست خبری دوشان ولاهوویچ، مهاجم جديد یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم صربستانی جديد بیانکونری در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، دوشان ولاهوویچ، مهاجم صربستانی سابق فیورنتینا که به تازگی به یوونتوس پیوسته، در نشست خبری حاضر شد و صحبت هایی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید:

"می‌ خواهم از فیورنتینا، مردم آن جا، هم‌ تیمی‌ هایم و تمام مدیران تشکر کنم. مربی ایتالیانو تا آخرین لحظه کمک زیادی بهم کرد و می‌ خواهم از او تشکر کنم، همان طور که پراندلی کارهای زیادی برایم کرد." 

"از حضور در یوونتوس خوشحالم و افتخار می‌ کنم. یووه باشگاه پرافتخاری است و آماده‌ ام بهترینم را برایش به نمایش بگذارم. از رئیس یووه و همه کسانی که برای آوردنم به این جا تلاش کردند تشکر می‌ کنم.

"انتخاب یووه آسان بود. در دی‌ ان‌ ای یووه تمایل به پیروزی وجود دارد، این که هرگز دست از تلاش برنداری و تا آخرین لحظه بجنگی، حتی در حالی‌ که ضربه خوردی. خودم هم این روحیه را دارم و از این رو انتخاب ساده‌ ای بود."

"من در یووه ام و جای هیچ بهانه ای نیست. یووه برای هیچکس صبر نمی‌ کند و باید سریعاً آماده شوم. سعی می‌ کنم در کمترین زمان در تیم جا بیفتم، تنها چیزی که اینجا اهمیت دارد، پیروزی است."

"اولین بازی‌ ام در لیگ قهرمانان قطعاً حس خاصی خواهد داشت، اگر مربی بهم نیاز داشته باشد برای آن آماده خواهم بود."

"در فوتبال امروز، هر جزئیاتی تفاوت را رقم می‌ زند و دلیلی که می‌ خواهم از همه نظر پیشرفت کنم همین است، در داخل و خارج از زمین. می‌ خواهم هر کاری که من را به بازیکن بهتری تبدیل می‌ کند انجام دهد."

"از وزنه‌ی سنگین پیراهن شماره 7 آگاهم، هرچند هر پیراهنی از یووه سنگین است."

"قبل از این که این جا بیایم در مورد کیه‌ زا شنیدم. رابطه‌ی فوق‌ العاده ای با هم داشتیم و متاسفم که باید زمان زیادی برای برگشتنش صبر کنیم، بی‌ صبرانه منتظر بازی کردن با همیم."

"من هنوز جوانم و این که الگوی کسی باشم بی‌ معناست. حالا در یکی از قدرتمندترین باشگاه‌ های جهانم و همان طور که گفتم در حال تجربه‌ی احساس فوق‌ العاده ای هستم و فقط باید به سخت کار کردن برای پیروزی فکر کنم."

"سیستم؟ من بازیکنم و باید به بازی کردنم فکر کنم. مربی در مورد سیستم تیم کار می‌ کند، من باید تا آن جا که می‌ توانم دستورات او را عملی کنم."

"دیبالا بازیکنی عالی است. این جا قهرمانان بزرگی مثل موراتا، کین و برناردسکی حضور دارند."

"هیچ بازیکنی در جهان نیست که یک‌ تنه بازی را در بیاورد. تیم می‌ برد و تیم می‌ بازد. باید خودم را در اختیار تیم قرار دهم، تنها با همدیگر می‌ توانیم ببریم."

"هنوز در تورین دنبال خانه می‌ گردم. می‌ خواهم در مورد همه‌ چیز متواضعانه برخورد کنم، به برخی چیزهای معمول خارج از زمین علاقه‌ مند نیستم. تنها به زمین بازی فکر می‌ کنم، می‌ خواهم پیشرفت کنم و برنده باشم."

"در پایان می‌ خواهم از هواداران یووه که به من خوش‌آمد گفتند تشکر کنم. بی‌ صبرانه منتظر بازی کردن در ورزشگاه پر از تماشاگر هستم. و از خانواده‌ام، مدیر برنامه‌ ام و اولین مربی ام هم تشکر می‌ کنم، کسی که من را وارد تیم اول پارتیزان کرد."

9404