عکس؛ تمرین خرید جدید بارسلونا کنار پیکه و بوسکتس 7 سال قبل!

عکس؛ تمرین خرید جدید بارسلونا کنار پیکه و بوسکتس 7 سال قبل!

پایگاه خبری فوتبالی - آداما ترائوره از ولورهمپتون به بارسلونا پیوسته است و بدین ترتیب آبی و اناری ها شاهد حضور یک وینگر سرعتی با توانایی فیزیکی بالا در تیم خود خواهند بود و باید دید که عملکرد او زیر نظر ژاوی به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، آداما ترائوره اکنون اولین تجربه حضورش در بارسلونا را نخواهد داشت چرا که او محصول آکادمی بارسلونا است و در گذشته هم در جمع آبی و اناری ها حضور داشته است. حتی این بازیکن در فصل 2014/15 هم به همراه تیم اصلی بارسلونا تمرین می کرده است و در میان شاگردان لوئیز انریکه حضور داشته است و از این نظر با بارسلونا و ویژگی های این تیم کاملا آشنایی دارد.

هواداران بارسلونا منتظرند تا اولین روز های حضور آداما ترائوره را در بارسا ببینند اما این بازیکن در فصل 2014/15 در کنار پیکه و بوسکتس تمرین کرده است. پیکه و بوسکتس همچنان در بارسلونا حضور دارند و مورد اعتماد ژاوی هرناندز هستند و این سرمربی به آن ها بازی می دهد. در فصل 2014/15، ژاوی کاپیتان اول بارسلونا بود اما اکنون سرخیو بوسکتس کاپیتان بارسلونا است.

در هر صورت باید دید که شرایط ترائوره در بارسا به چه شکل پیش خواهد رفت چرا که بارسا در فاز هجومی به بازیکنانی مثل او احتیاج دارد.

1470