آداما ترائوره: بارها از من خواستند که عضو گنگ باشم و مواد مخدر بفروشم

آداما ترائوره: بارها از من خواستند که عضو گنگ باشم و مواد مخدر بفروشم

پایگاه خبری فوتبالی – آداما ترائوره، ستاره ولوز کودکی سختی در بارسلونا داشته است. او گفته که بارها شده که گنگ‌های خیابانی به سراغش بیایند و تلاش کنند که او را تبدلی به فروشنده مواد مخدر کنند، یا این که بخواهند درگیر کارهای غیرقانونی دیگر شود.

پدر آداما در بیست و چندسالگی راهی لوسپیتالت در کاتالونیا شد تا زندگی بهتری پیدا کند. او چند سال کار کرد و در نهایت همسرش به او ملحق شد.

ترائوره که متولد بارسلونا است، در منطقه بلوکس دلا فلوریدا بزرگ شد که در حومه شهر واقع است و منطقه‌ای پر از کولی‌ها است.

اگر آداما روی فوتبالیست حرفه‌ای شدن تمرکز نکرده بود، حالا ممکن بود زندگی دیگری داشته باشد. از این بازیکن سابق بارسلونا سوال شد که آیا گنگ‌ها به دنبال استخدام او بوده‌اند و او گفت: «بله، خیلی زیاد. من، برادرم، یک دوست اهل دومینیکن، همه. در آن هنگام عضو گنگ بودن چیزی بود که باعث می‌شد محبوب شوید.

اما ذهنیت ما متفاوت بود. ما می‌خواستیم فوتبالیست شویم، نه این که عضو یک گنگ باشیم. ما هر روز می‌دیدیم که دعوا می‌کنند، و نمی‌خواستیم درگیر دعواهای خیابانی شویم.

البته در هر صورت با من کتک‌کاری می‌کردند. در مدرسه‌ای که می‌رفتم گنگ‌ها بودند. آنها مرتبا با هم دعوا می‌کردند. من تفنگ‌هایشان را می‌دیدم، می‌دیدم که با چوب بیس‌بال، چاقو، بطری، این‌ها با هم دعوا می‌کنند. اما دولت در لوسپیتالت عالی عمل کرده و حالا اوضاع خیلی آرام‌تر شده است.»

جوانان بااستعداد پرشماری کنار آداما بازی می‌کردند و می‌توانستند آینده‌ای مانند او داشته باشند، اما این اتفاق نیفتاد. او گفت: «بسیاری از آنها فوتبال را ترک کردند تا راهی یک گنگ شوند. من کنار آنها و رودرروی آنها در لوس بلوکس بازی می‌کردم و آنها فوق‌العاده بودند. اما فوتبال را کنار گذاشتند تا مواد بفروشند و عضو گنگ‌ها شوند. گنگ‌ها جاهای متفاوتی را کنترل می‌کردند. به هر جایی که می‌رفتی، از تو می‌پرسیدند: در چه گنگی هستی؟ کجا زندگی می‌کنی؟ چرا این‌جا آمده‌ای؟ اگر آنها تو را نمی‌شناختند، حتی اگر هیچ مشکلی هم ایجاد نمی‌کردی، باز هم ممکن بود دردسر درست کنند.»

8444