عکس؛ خوشحالی مهاجم بارسلونا پس از زدن گل کامبک

عکس؛ خوشحالی مهاجم بارسلونا پس از زدن گل کامبک

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا پس از اتمام بازیهای رسمی فصل تصمیم گرفت که به استرالیا سفر کند و با هدف درآمدزایی مقابل تیم منتخب لیگ استرالیا قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا که فصل جالبی را نداشت و با حذف از همه جامها نتوانست انتظارات را برآورده کند و بدون جام ماند، در سفر به استرالیا سعی کرد که یک بازی خوب را داشته باشد و در نهایت شکست مقابل منتخب لیگ استرالیا را با پیروزی عوض کردند.

بارسلونا در نیمه اول با گل دمبله جلو افتاد و بعد از آن منتخب لیگ استرالیا دو گل به ثمر رساند تا کام تیم ژاوی تلخ شود. در نهایت آداما ترائوره که در مسیر بازگشت به ولورهمپتون قرار دارد، کار را به تساوی کشاند. بارسلونا روی حرکت انفرادی زیبای آراندا و گل آنسو فاتی توانست پیروز شود. فاتی انگیزه بالایی برای فصل آینده دارد چرا که از مصدومیتش ریکاوری کرده است و امیدوار است که بتواند ثابت کند که شماره مسی بی دلیل به او نرسیده است. فاتی درست چهار دقیقه پس از ورودش به زمین توانست کامبک را تکمیل کند و به پیروزی بارسلونا در مقابل منتخب ستارگان لیگ استرالیا کمک کند.بارسلونا در تابستان به آمریکا خواهد رفت که احتمالا دیداری دوستانه با رئال مادرید خواهند داشت.

4125