مورد عجیب آداما ترائوره؛ به ۲ تیم ملی دعوت شده!

مورد عجیب آداما ترائوره؛ به ۲ تیم ملی دعوت شده!

خبرگزاری فوتبالی – ۳ روز پس از آن که آداما ترائوره به تیم ملی مالی دعوت شد، نامش در لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی اسپانیا توسط لوئیس انریکه قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، ترائوره ۲۴ ساله، در شهر بارسلونا از پدر و مادری اهل کشور مالی متولد شده و در ۱۸ ماه گذشته از هر دو کشور مالی و اسپانیا پیشنهاد برای پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته است اما هنوز به پیشنهادات پاسخ مثبت نداده و برای هیچکدام بازی نکرده است هرچند که پیشتر ۲ بار به تیم ملی اسپانیا دعوت شد. ترائوره البته یک اردو را به دلیل مصدومیت و یک اردو را هم به دلیل ابتلا به کرونا از دست داد.

در همین زمینه لوئیس انریکه به خبرنگاران گفته: واقعا دوست دارم او را در لباس تیم ملی اسپانیا مشاهده کنم. با وجود دعوت شدن به تیم ملی مالی اما همه چیز به او بستگی دارد. تا جایی که من اطلاع دارم او می خواهد برای اسپانیا بازی کند اما تصمیم با خود اوست و ما همیشه به تصمیم بازیکنان در این زمینه احترام می‌گذاریم.

ترائوره هنوز هیچ اظهارنظری درباره انتخاب تیم ملی‌اش نداشته است. طبق قوانین فیفا بازیکنان زیر ۲۳ سال که در تورنمنت‌های مهم حضور پیدا نکرده‌اند و کمتر از ۳ بازی ملی دارند، می‌توانند پس از گذشته ۳ سال تیم ملی خود را تغییر دهند اما ترائوره شامل این قانون نمی‌شود و هر تیمی را انتخاب کند، انتخاب نهایی او تا آخر عمر خواهد بود.

1101