دوراهی بایرن‌مونیخ در مسیر به خدمت گرفتن ستاره آلمانی

دوراهی بایرن‌مونیخ در مسیر به خدمت گرفتن ستاره آلمانی

پایگاه خبری فوتبالی - اگر چه ستاره‌ی جوان بایرلورکوزن مد نظر باواریایی ها نیز قرار دارد، اما قیمت بالا و وجود چند مشتری دست به نقد ممکن است کار مونیخی ها را برای جذب فلوریان ویرتز به بن بست برساند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی Sport1، در شرایطی که بایرن مونیخ مدت‌ ها به دنبال به خدمت گرفتن فلورین ویرتز بوده و همچنان با خانواده‌ اش در ارتباط است، ممکن است پرونده‌ی حضور این بازیکن در مونیخ خیلی زود بسته شود. فلورین ویرتز با وجود اعتبار قراردادش تا سال 2026 میلادی، قصد دارد تا فصل 2022/2023 نیز در بایرلورکوزن بماند. بر همین اساس، سران بایر لورکوزن احتمالا همانند قضيه‌ی کای هاورتز، مبلغ هنگفتی برای فروش فلورین ویرتز درخواست خواهند کرد.

مانع دیگر بر سر راه بایرن مونیخ برای خرید فلورین ویرتز به وجود استعدادهای داخل تیم مربوط است. در صورت جذب بازیکنان جوانی نظیر ویرتز، ممکن است فرصت پروش دیگر استعدادهای داخل باشگاه مانند پل وانر از دست برود. این موضوع حسن صالح حمیدزیچ و مارکو نپه، طراحان تیم را در یک دوراهی قرار داده است؛ خرج مبلغی هنگفت برای یک استعداد تقریباً اثبات شده گزینه و راه صحیح است یا یک راه حل ارزان تر یعنی توجه به بازیکنان جوان و با استعداد داخلی.

9404