قابی از نتایج پنج رویارویی اخیر بایرن مونیخ و بایرلورکوزن

قابی از نتایج پنج رویارویی اخیر بایرن مونیخ و بایرلورکوزن

پایگاه خبری فوتبالی - امشب (شنبه هفتم مهر ماه) بایرن مونیخ و بایر لورکوزن در هفته پنجم از فصل جدید رقابت های بوندسلیگای آلمان به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود نتیجه مطلوب و دلخواه خود را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، بایر لورکوزن با هدایت ژابی آلونسو تبدیل به یک تیم قدرتمند در فوتبال آلمان شده است. در فصل گذشته بایر لورکوزن موفق شد قهرمان رقابت های بوندسلیگای آلمان شود و گوی قهرمانی را از بایرن مونیخ برباید. در این فصل از رقابت ها باواریایی ها با هدایت وینسنت کمپانی به دنبال این هستند که دوباره قهرمانی در بوندسلیگا را به دست بیاورند. بازی امشب یک بازی مهم برای هر دو تیم خواهد بود.

در پنج تقابل اخیر این دو تیم، بایر لورکوزن دو بار برنده شده است. یک بار هم بایرن مونیخ به پیروزی رسیده است و دو بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. در حقیقت در پنج بازی اخیر، نتایج بایر لورکوزن مقابل بایرن مونیخ بهتر بوده است.

در آخرین رویارویی این دو تیم، بایر لورکوزن موفق شد با نتیجه سه بر صفر بایرن مونیخ را شکست بدهد و حالا باواریایی ها به دنبال گرفتن انتقام آن بازی هستند.

1470