پررنگ شدن نقش وکیل رونالدو در باشگاه بارسلونا

پررنگ شدن نقش وکیل رونالدو در باشگاه بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - انتقال قریب الوقوع آداما ترائوره با بارسلونا نشان می دهد که ژرژ مندس ایجنت سرشناس پرتغالی که به خاطر وکالت رونالدو به شهرت رسیده، رابطه گرمی با لاپورتا و مدیران بارسا دارد و در نقل و انتقالات به این تیم کمک می کند.

به گزارش فوتبالی، نقل و انتقالات اخیر باشگاه بارسلونا تحت تاثیر فعالیت های ژرژ مندس بوده است. در حقیقت مندس که زمانی در رئال مادرید و اتلتیکو نقش پررنگی پیدا کرده بود، حالا به نظر می رسد که در بارسلونا هم قوت گرفته است.

انتقال آداما به بارسلونا سومین شراکت مندس با تیم کاتالان در شش ماه اخیر است. اولین اقدام مربوط به خروج قرضی ترینکائو به سمت ولورهمپتون بود. کمی بعد و در ماه اکتبر، قرارداد آنسو فاتی با بارسلونا تمدید شد. فاتی که وکالتش را به عهده مندس سپرده، قراردادش را با بارسا تا 2027 تمدید کرد و رقم فسخ قراردادش را به یک میلیارد یورو رساند. مندس وکالت آلخاندرو بالده و اینیاکی پنیا از آکادمی بارسا را هم به عهده دارد. در روزهای اخیر شایعاتی در مورد بازگشت خریمالدو به بارسا هم مطرح شده که وکالت وی نیز به عهده مندس است.  اگر خریمالدو در روزهای آینده به بارسا بیاید، چهارمین معامله مهم تیم کاتالان با مندس رقم خواهد خورد.

4125