وینگر جوان منچستریونایتد، تا پایان فصل در ترکیب قهرمان اسکاتلند

وینگر جوان منچستریونایتد، تا پایان فصل در ترکیب قهرمان اسکاتلند

پایگاه خبری فوتبالی- جوان اهل ساحل‌عاجِ شیاطین‌سرخ، پس از ناکامی در اثبات خود برای حضور در ترکیب اصلی منچستریونایتد، ادامه فصل 2021-2022 را به صورت قرضی از این باشگاه جدا شد.

به گزارش فوتبالی، وینگر باشگاه منچستریونایتد، آماد دیالو، یک سال‌سال پس از انتقال 37 میلیون پوندی به الدترافورد در زمستان سال گذشته، با ناامیدی در قرارگیری در ترکیب شیاطین‌سرخ، تا پایان فصل این باشگاه را به مقصد قهرمان اسکاتلند ترک کرد.

منچستریونایتد هزینه سنگینی را برای انتقال این بازیکن از آتالانتا در ژانویه 2021 متحمل شد و قراردادی به مدت پنج فصل و امکان تمدید به مدت یک‌سال دیگر را با این بازیکن به امضا رساند.

این وینگر 19 ساله ساحل‌عاجی، کماکان موفق به تطبیق خود با شرایط حضور در ترکیب اصلی منچستریونایتد نشده است. حال، تصمیمی که برای او گرفته شده، گذراندن 6 ماه آینده این فصل در پیراهن گلاسکو رنجرز است. حضور در لیگ اسکاتلند می‌تواند فرصتی مناسب برای این جوان آینده‌دار اولدترافورد باشد.

دیالو از این انتقال به ترکیب مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین فعلی لیگ اسکاتلند هیجان‌زده است. زیرا می‌تواند در همین هفته اولین بازی خود را برای این باشگاه انجام دهد. شاگردان جیووانی فن‌برونکهورست در این آخر هفته، میهمان راس‌کانتی خواهند بود.

آماد دیالو زننده تک‌گل منچستریونایتد به یانگ بویز، که آخرین دیدار آن‌ها در دور گروهی لیگ‌قهرمانان‌اروپا بود. منچستریونایتد در این دیدار به دلیل قطعی بودن صدرنشینی، به بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود.

9719