شروع عالی بازیکن قرضی منچستریونایتد: گلزنی بعد از پنج دقیقه

شروع عالی بازیکن قرضی منچستریونایتد: گلزنی بعد از پنج دقیقه

پایگاه خبری فوتبالی - آماد دیالو که قرضی از منچستریونایتد به رنجرز رفته فقط به پنج دقیقه نیاز داشت تا اولین گلش را در  ترکیب مدافع عنوان قهرمانی لیگ اسکاتلند به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، دیالو در سال گذشته راهی منچستریونایتد شد که فصل گذشته نمایش خوبی داشت و به طور مثال مقابل میلان در لیگ اروپا گل مهمی را به ثمر رساند. دیالو در تابستان گذشته قرضی به فاینورد رفت اما به علت مصدومیت موفق نشد که خودش را ثابت کند. دیالو پنجشنبه به صورت قرضی تا پایان فصل راهی رنجرز شد آن هم در حالی که مورد توجه دربی کانتی نیز قرار داشت.

بازیکن 19 ساله شنبه در ترکیب رنجرز قرار گرفت تا در لیگ اسکاتلند مقابل راس کانتی بازی کند. دیالو برای ثبت اولین گلش فقط به پنج دقیقه نیاز داشت. بدین ترتیب بازیکن ساحل عاجی توانست گل روی کار خوب جو آریبو گلزنی کند. دیالو مورد علاقه مدیران منچستریونایتد است و برای آینده روی او حساب می کنند. شیاطین سرخ برای جذب وی 37 میلیون پوند هزینه کرده اند و امیدوارند که این بازیکن بتواند در آینده نقش مهمی ایفا کند.  این بازیکن امیدوار است که بتواند تا پایان فصل در رنجرز بدرخشد و ثابت کند که لیاقت حضور در ترکیب شیاطین سرخ برای فصل آینده را خواهد داشت.

4125