فیلیپ کلمنت سرمربی جدید گلاسکو رنجرز شد

فیلیپ کلمنت سرمربی جدید گلاسکو رنجرز شد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه گلاسکو رنجرز اسکاتلند از سرمربی جدید خود رونمایی کرد.

 به گزارش فوتبالی ، فیلیپ کلمنت به عنوان سرمربی جدید تیم پرافتخار شهر گلاسکو اسکاتلند انتخاب شد. این مربی بلژیکی ۴۹ ساله، سابقه هدایت کلوب بروخه و موناکو را نیز در کارنامه خود دارد. نکته جالب در مورد باشگاه اسکاتلندی این است که کلمنت نوزدهمین سرمربی تاریخ ۱۵۱ ساله گلاسکو رنجرز خواهد بود.

 مایکل بیل سرمربی پیشین تیم گلاسکو رنجرز پس از شکست ۱-۰ در دربی اولد فرم در خانه مقابل رقیب سنتی یعنی سلتیک، با انتقادات شدیدی مواجه شد و در نهایت از کار برکنار شد. گراهام پاتر، سرمربی سابق برایتون و چلسی و فرانک لمپارد سرمربی سابق چلسی و اورتون و دربی کانتی هم از گزینه های سرمربیگری در تیم بزرگ شهر گلاسکو بودند. تیم گلاسکو رنجرز پس از ۸ بازی لیگ برتر اسکاتلند با ۷ امتیاز اختلاف نسبت به سلتیک صدرنشین در رده دوم جدول قرار دارد. باخت در دربی گلاسکو مقابل سلتیک پس از شکست در مجموع ۷-۳ مقابل پی اس وی آیندهوون رخ داد که به شانس گلاسکو رنجرز برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا پایان داد.

گلاسکو رنجرز در رقابت های لیگ برتر اسکاتلند با ۵۵ بار عنوان قهرمانی و ۳۴ بار نایب قهرمانی بالاتر از رقیب سنتی و همشهری خود سلتیک پرافتخارترین تیم رقابت ها به شمار می رود.

۱۰۰۹