پیام تبریک جورجینا به رونالدو پس از مراسم فیفا

پیام تبریک جورجینا به رونالدو پس از مراسم فیفا

پایگاه خبری فوتبالی - هر چند که اکثر مهمانان مراسم بهترین های فیفا به صورت مجازی در مراسم شرکت کردند و مراسم بدون حضور برندگان برگزار شد اما کریستیانو رونالدو به همراه نامزدش جورجینا و پسر بزرگش جونیور به مراسم رفت.

به گزارش فوتبالی، فیفا تصمیم گرفت که از رونالدو به خاطر شکستن رکورد علی دایی و تبدیل شدنش به بهترین گلزن تاریخ بازیهای ملی تجلیل کند. رونالدو توانست از رکورد 109 گل علی دایی در سال 2021 عبور کند و بدین ترتیب در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ بازیهای ملی به شمار می رود و به همین خاطر جیانی اینفانتینو رئیس فیفا تصمیم گرفت که شخصا از این بازیکن تمجید کند و تندیسی هم به وی اهدا کند.

جورجینا رودریگز نامزد رونالدو تصویری از محل صندلی خودش در مراسم فیفا منتشر کرده است و در پیامی به ستاره پرتغالی تبریک گفته است. جورجینا در پیام خود نوشته است"جایزه ویژه فیفا. بهترین گلزن تاریخ. دعا می کنم که خداوند همچنان به تو برکت بدهد و به موفقیت های بیشتری برسی. تو بی نظیر هستی. ممنون که این همه شادی به ما می دهی و به ما  درس استقامت و تعهد می دهی. دوستت داریم بابا."

رونالدو و نامزدش جورجینا به زودی صاحب فرزندهای دوقلوی خود می شوند و بدین ترتیب تعداد فرزندان ستاره پرتغالی منچستریونایتد به عدد شش خواهد رسید.

4125