واکنش کریستیانو رونالدو به احتمال حضور در لیگ برزیل

واکنش کریستیانو رونالدو به احتمال حضور در لیگ برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد در مصاحبه با ESPN در این باره که آیا ممکن است روزی در برزیل بازی کند یا نه، صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در این مصاحبه گفت که کشور برزیل را تحسین می کند و چیزهای زیادی از این کشور می داند و البته احتمال بازی در لیگ فوتبال برزیل را رد نکرد. رونالدو در این مصاحبه گفت:" چیزی که با قطعیت می توانم بگویم که برزیل را کشور برادر برای پرتغال می دانم چرا که رابطه خوبی با هم تیمی های برزیلی ام داشته ام، برزیلی های زیادی در پرتغال زندگی می کنند و فرهنگ دو کشور شبیه هم است. خواهرم در حال حاضر در برزیل زندگی می کند و با یک برزیلی ازدواج کرده است. چند دوره تغذیه با برزیلی ها داشته ام و برای این کشور احترام زیادی قائل هستم. چیزهای زیادی زیاد هم در مورد برزیل می دانم. در آن جا بازی کنم؟ کسی نمی داند. هیچ کس نمی توانست پیش بینی کند که در 36 سالگی  به منچستر برمی گردم و حالا در این جا هستم. بازی در برزیل؟  نمی دانم. از تفکراتم خیلی دور است اما در فوتبال هر چیزی ممکن است رخ بدهد."

اخیرا تصویری از مارکوس براز مدیر باشگاه فلامینگو در جزیره مادیرا، زادگاه رونالدو منتشر شده بود که برای استخدام مربی برای تیمش به پرتغال سفر کرده بود و در آن جا با مادر رونالدو عکس گرفته بود. خیلی از هواداران به شوخی گفته بودند که فلامینگو قصد استخدام کریستیانو را دارد.

رونالدو در ادامه مصاحبه در مورد این که از میان خودش، رونالدینیو و رونالدو نازاریو چه کسی را بهتر می داند هم گفت:" بستگی دارد که مقایسه چطور انجام شود اما من مقایسه کردن را دوست ندارم. هر کدام از ما سه نفر، میراث خود را به جای گذاشته ایم هر چند که افتخارات فردی من بیشتر از آنها بوده است اما هر دوی آنها جام جهانی را برده اند. در کودکی بازی آنها را می دیدم. این که بگوییم چه کسی بهتر است، مهم نیست. فقط می توانم بگویم که آنها اسطوره های من هستند و داستان زیبایی در تاریخ فوتبال به جای گذاشته اند."

4125