ادامه فاجعه بارسلونا در ال کلاسیکوها؛ آبی و اناری‌ها 5 تایی شدند!

ادامه فاجعه بارسلونا در ال کلاسیکوها؛ آبی و اناری‌ها 5 تایی شدند!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا که در کشور عربستان برگزار می شود، با نتیجه سه بر دو مقابل رئال مادرید شکست خورد و بدین ترتیب از رسیدن به فینال بازماند و یک ال کلاسیکوی دیگر را هم باخت.

به گزارش فوتبالی، این برای پنجمین بار پیاپی است که بارسلونا در ال کلاسیکو ها شکست می خورد و رئال مادرید به عنوان فاتح میدان از این دیدار حساس و سنتی خارج می شود. کاملا مشخص است که بارسلونا دچار ضعف فنی و روحی در دیدار با رئال مادرید شده است و اعتماد به نفس خود را از دست داده است. بارسلونا 6 ال کلاسیکوی پیاپی است که نتوانسته رئال مادرید را شکست دهد و در 5 تای آن ها به طور پیاپی بازنده بوده است.

هواداران بارسلونا امیدوار بودند که با آمدن ژاوی هرناندز و در دست گرفتن هدایت بارسلونا، نوار 4 باخت پیاپی بارسا در ال کلاسیکو ها پاره شود اما نه تنها این نوار پاره نشد بلکه ادامه هم پیدا کرد و اکنون آبی و اناری ها 5 ال کلاسیکوی پیاپی است که شکست می خورند.

این روند شکست بارسلونا از ال کلاسیکوی برگشت لالیگای فصل 2019/20 شروع شده است. بارسا در آن بازی با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و پس از آن در ال کلاسیکو های بعدی با نتیجه سه بر یک، دو بر یک، دوباره دو بر یک و اکنون سه بر دو شکست خورده است.

1470