پست اینستاگرامی رونالدو پس از اعلام خبر مصدومیت کوچکش

پست اینستاگرامی رونالدو پس از اعلام خبر مصدومیت کوچکش

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو با وجود مصدومیتی که مانع از حضورش در بازی جام حذفی مقابل استون ویلا شد، در حال حاضر روحیه خوبی دارد.

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی بازی دوشنبه در اولدترافورد را به علت مصدومیت از دست داد اما روز سه شنبه پیامی روحیه بخش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. رونالدوی 36 ساله تصویری از خودش منتشر کرد که روی چمن در کنار یک دریاچه ایستاده است. کریستیانو یک لباس غیررسمی شامل پولیور، شورت، کلانی و کلاه به تن دارد. ستاره پرتغالی در این تصویر لبخند زده و در توضیحش نوشته است:" صبح بخیر."

پیام رونالدو بیش از 4.7 میلیون لایک خورده و بیش از 54 هزار کامنت داشته است. رانگنیک سرمربی یونایتد اعلام کرده بود که رونالدو به علت مصدومیت بازی مقابل ویلا را از دست داده است. وی گفته بود:" پیش از تمرین با رونالدو صحبت کردم. به من گفت که در روزهای اخیر مشکلات کوچکی در زمینه مصدومیت داشته است. در نهایت تصمیم گرفتیم که ریسک نکنیم چرا که این یک بازی جام حذفی است و ممکن است 120 دقیقه طول بکشد. رونالدو مصدومیت کوجکی دارد و به همین خاطر ترجیح دادیم از او استفاده نکنیم. مشکلش جدی نیست."

رونالدو در شکست یونایتد مقابل ولورهمپتون در خانه 90 دقیقه بازی کرده بود.

4125