پیام اینستاگرامی جالب دنی آلوز با انتشار عکسی از تمرین تیم ژاوی

پیام اینستاگرامی جالب دنی آلوز با انتشار عکسی از تمرین تیم ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز که پس از تابستان و زمانی که پنجره نقل و انتقالات بسته شده بود، به بارسلونا پیوست، اکنون امکان بازی کردن در بارسلونا را دارد و این امکان از ژانویه برای او فعال شده است و دنی آلوز هم توانست اولین بازی رسمی خود را در ترکیب تیم ژاوی انجام دهد.

به گزارش فوتبالی، دنی آلوز در بازی مقابل گرانادا، پاس گل تک گل بارسلونا را به لوک دی یونگ داد و در واقع وظیفه خود را به عنوان یک مدافع راست به خوبی انجام داد و با یک سانتر، برای مهاجم تیمش ایجاد موقعیت کرد و دی یونگ هم آن را به گل تبدیل کرد.

دنی آلوز در حالی که 38 سال دارد، همچنان یک بازیکن با انگیزه نشان داده است و به نظر می رسد که می خواهد در بارسلونا به موفقیت های بیشتری برسد. البته اوضاع بارسلونا در حال حاضر به طور کلی مساعد نیست و شاید دنی آلوز که به عنوان پر افتخار ترین بازیکن تاریخ فوتبال از لحاظ تعداد جام شناخته می شود، نتواند بر تعداد جام هایش در این فصل اضافه کند.

آلوز با انتشار تصویری از تمرین تیمی بارسا و در حالی که در حال انجام حرکات مربوط به آماده سازی بدنی هستند، نوشت:"مهم نیست که چالش چقدر ممکن است دشوار باشد، آماده باشید تا آن را به طور کامل زندگی کنید!"

1470