پست اینستاگرامی دنی آلوز پس از اولین بازی در بارسلونا

پست اینستاگرامی دنی آلوز پس از اولین بازی در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و بوکا جونیورز در مارادونا کاپ به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسلونا پس از تساوی یک بر یک در ضربات پنالتی شکست خورد تا در این بازی دوستانه که به مناسبت یکسالگی درگذشت دیگو آرماندو مارادونا برگزار می شد هم شکست بخورد.

به گزارش فوتبالی، اما یکی از مهم ترین نکات بارسلونا برای این بازی، حضور دنی آلوز در ترکیب بارسلونا بود. آلوز که در اواسط فصل به بارسلونا آمده است، برای انجام بازی رسمی در بارسلونا حداقل تا ژانویه باید صبر کند اما او می تواند در بازی های دوستانه حاضر شود و اکنون در بازی دوستانه بارسلونا مقابل بوکاجونیورز در ترکیب بارسا حضور داشت و ژاوی برای اولین بار از او استفاده کرد.

دنی آلوز پس از این بازی با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:" بدون کلمه برای توصیف احساسی که امروز بعد از 5 سال انتظار احساس می شود! اکنون زمان آن رسیده است که به سختی برای آنچه که در راه است آماده شوید."

باید دید که در نیم فصل دوم، ژاوی از این مدافع راست کهنه کار که پس از 5 سال دوباره به بارسلونا برگشته است به چه شکل استفاده خواهد کرد. آلوز اکنون شماره 8 بارسلونا را می پوشد.

1470