سوتی عجیب و غریب در بازی بارسلونا - بوکاجونیورز؛ تشابه رنگ لباس دو تیم!

سوتی عجیب و غریب در بازی بارسلونا - بوکاجونیورز؛ تشابه رنگ لباس دو تیم!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و بوکاجونیورز در چهارچوب جام بزرگداشت مارادونا در عربستان به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک رسید و در ضربات پنالتی بارسلونا بازنده این دیدار بود.

به گزارش فوتبالی، اما یک سوتی عجیب و غریب توسط برگزار کنندگان این بازی پیش آمد که برای بینندگان تلویزیونی مشکل ساز شد و آن هم این بود که لباس های هر دو تیم در این بازی تقریبا مشابه هم بود و ترکیب رنگی آن ها به شکلی بود که بیننده تلویزیونی را به مشکل می انداخت تا هر دو تیم را تشخیص دهد. همین قضیه در شبکه های اجتماعی وایرال شد و مورد توجه قرار گرفت که چرا برگزار کنندگان این بازی به تشابه ترکیب رنگی لباس های این دو تیم بی توجه بوده اند و یکی از این دو تیم لباس دوم خود را نپوشیده است تا کار برای بیننده تلویزیونی راحت تر شود و به اشتباه نیفتد.

در هر صورت این بازی هم برگزار شد. دیداری دوستانه برای بزرگداشت مارادونا که گفته می شود بارسلونا برای حضور در آن 3 میلیون یورو دریافت کرده است. تیم ژاوی در این دیدار هم بازنده بود هر چند که با تیم اصلی خود به میدان نرفت اما به نظر می رسد که اوضاع بارسلونا در حال حاضر اصلا مناسب نیست.

1470