خانم گل لیگ، چشم امید ایراندوست در بمبئی (عکس)

خانم گل لیگ، چشم امید ایراندوست در بمبئی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از چهره‌های شاخص حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال زنان، بدون‌تردید هاجر دباغی است؛ ستاره گلزن و خلاق سپاهان اصفهان.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، هاجر دباغی که در فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان توانسته نقش درخشانی را داشته باشد و با 12 گل زده فعلاً صدرنشین جدول گلزنان است، یکی از بازیکنانی است که با احتمال بسیار قوی در فهرست نهایی مریم ایراندوست حضور خواهد داشت، چرا که در ماه‌های گذشته پای ثابت اردوهای ملی بوده و ایراندوست نشان داده علاقه زیادی به سبک بازی دباغی دارد.

نکته مهم درباره هاجر دباغی، توانایی بازی او در چند پست مختلف است که می‌تواند ابتکار عمل را در اختیار ایراندوست تا از او در پست مورد علاقه‌اش استفاده کند؛ دباغی به جز حضور در پست مهاجم هدف و مهاجم کاذب، قابلیت بازی در پست هافبک بازیساز و هافبک پشت مهاجم را هم دارد و از این حیث می‌تواند نقش کلیدی در ترکیب تیم ملی در جام ملت‌ها داشته باشد.

ستاره تیم فوتبال زنان سپاهان اصفهان در مرحله مقدماتی جام ملت‌ها یکی از چهره‌های شاخص تیم ملی بود و این روزها در اردوی کیش در تلاش است تا با رساندن آمادگی‌اش به حداکثر ممکن، خود را مهیای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2022 کند.

جالب آن‌که در تصویر مخابره شده از اردوی تیم ملی فوتبال زنان از کیش، هاجر دباغی در فوتبال درون تیمی ماموریت زدن پنالتی را هم داشته تا سرمربی تیم ملی نشان بدهد در ضربات پنالتی هم روی این ستاره 22 ساله حساب باز کرده است.....

6641