با صعود خاتون به لیگ‌قهرمانان زنان آسیا؛ احتمال تعویق لیگ‌برتر فوتبال زنان شدت گرفت

با صعود خاتون به لیگ‌قهرمانان زنان آسیا؛ احتمال تعویق لیگ‌برتر فوتبال زنان شدت گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- روز گذشته تیم فوتبال خاتون بم با پیروزی مقابل نماینده هنگ کنگ توانست جواز حضور در مرحله اصلی لیگ قهرمانان زنان آسیا را کسب کند. مسابقاتی که قرار است مهرماه برگزار شود تا احتمال تعویق لیگ برتر فوتبال زنان ایران را افزایش دهد.

به گزارش فوتبالی، عصر دیروز تیم فوتبال خاتون بم در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا توانست با دو گل کیتچی هنگ کنگ را شکست دهد و به مرحله اصلی این رقابت ها صعود کند. حالا خاتون برای حضور در این مرحله باید از ۱۵ تا ۲۱ مهرماه مقابل حریفانش در تایلند به رقابت بپردازد. برگزاری این دور در آن تاریخ باعث شده تا مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان ایران هم دچار سردرگمی شوند.

سازمان لیگ فوتبال در ابتدا به باشگاه ها و کمیته داوران هم به داوران اعلام کرده بودند که مسابقات فوتبال لیگ برتر زنان در تاریخ ۱۳ مهر آغاز می شود. اما چند روز قبل اعلام شد مسابقات یک هفته به تعویق خواهد افتاد و ۲۰ مهر برگزار می شود. با صعود خاتون به مرحله اصلی لیگ قهرمانان زنان آسیا حالا پیش بینی می شود لیگ برتر فوتبال یک هفته دیگر هم به تعویق بیافتد تا بازی های خاتون هم به پایان برسد و مسابقات ۲۷ مهر ماه رسما آغاز شود. قرار است مسئولان سازمان لیگ در روزهای آینده تاریخ دقیق این مسابقات را اعلام کنند.

خاتون بم در مرحله اصلی لیگ قهرمانان زنان آسیا باید ۱۵ مهر به مصاف نماینده استرالیا، ۱۸ مهر به مصاف نماینده فیلیپین و ۲۱ مهر به مصاف نماینده تایلند برود.

6001