بیان‌ محمودی سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان شد

بیان‌ محمودی سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان شد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه سپاهان پس از قطع همکاری با نیلوفر اردلان، ظهر دیروز سرمربی جدید تیم فوتبال زنان خود را معرفی کرد تا سرنوشت نیمکت این تیم مشخص شود.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته باشگاه سپاهان از توافق خود با بیان محمودی برای سرمربیگری تیم فوتبال زنان این باشگاه خبر داد. بیان محمودی پس از مذاکره با باشگاه سپاهان به مدت ۲ فصل به عنوان سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان انتخاب شد و جای نیلوفر اردلان را گرفت.

محمودی در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ هم ۲ فصل روی نیمکت سپاهان نشسته و دو مقام سومی همراه این تیم در لیگ برتر فوتبال زنان کسب کرده است. او سال گذشته سرمربی تیم پالایش گاز ایلام بود و با این تیم به رتبه پنجم لیگ برتر دست پیدا کرد. بیان محمودی همچنین سابقه مربی‌گری در تیم‌های سنندج، ذو‌ب‌آهن و آینده‌سازان را نیز در کارنامه خود دارد.

محمودی در دوران بازی خود نیز ۸ سال عضو تیم ملی فوتبال زنان ایران بوده و نایب‌قهرمانی غرب آسیا را کسب کرده است. وی همچنین ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر و ۲ عنوان خانم گلی را در کارنامه دارد.

سپاهان فصل گذشته با مربیگری نیلوفر اردلان به رده چهارم لیگ برتر فوتبال زنان دست پیدا کرد و امسال در تلاش است خود را به جمع مدعیان قهرمانی اضافه کند.

۶۰۰۱