الکس مورگان و یک تصمیم بزرگ؛ خداحافظ فوتبال

الکس مورگان و یک تصمیم بزرگ؛ خداحافظ فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- الکس مورگان مهاجم اسطوره ای فوتبال زنان آمریکا لحظاتی قبل با انتشار ویدیویی تصمیم خود مبنی بر خداحافظی از فوتبال را اعلام کرد. 

به گزارش فوتبالی، ساعتی قبل الکس مورگان ستاره و افسانه فوتبال زنان با انتشار ویدیویی اعلام کرد در پایان دیدار یکشنبه سان دیگو در لیگ آمریکا از فوتبال خداحافظی می کند. مورگان در بخشی از این ویدیو گفت: من به دستاوردهایم در زمین افتخار می کنم. رویای من در سنین جوانی این بود که فوتبال حرفه ای بازی کنم. من در طول بازی بیش از آنچه تصور می‌کردم به دست آوردم و همانطور که به فوتبالم افتخار می‌کنم، به همان اندازه به چیزی که برای آن جنگیده‌ام افتخار می کنم. امیدوارم وقتی مردم در مورد میراث من صحبت می کنند آن را هم به یاد بیاورند.

الکس مورگان از سال ۲۰۰۷ فوتبال حرفه ای خود را آغاز کرد و در این مدت افتخارات ملی و باشگاهی زیادی کسب کرد. او در رده ملی ۲۲۴ بازی انجام داد و ۱۲۳ گل به ثمر رساند. او همچنین دو قهرمانی جام جهانی زنان در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ با تیم ملی آمریکا را در کارنامه خود دارد. مورگان در المپیک ۲۰۱۲ هم با آمریکا به طلای فوتبال رسید و سال ۲۰۲۰ هم در المپیک توکیو برنز گرفت. 

الکس مورگان فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ همراه با لیون قهرمان لیگ قهرمانان زنان اروپا شد تا این جام مهم را هم برده باشد. او امروز در سن ۳۵ سالگی تصمیم گرفت در پایان دیدار یکشنبه تیمش در لیگ آمریکا برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند و برای دومین بار مادر شود.حالا فوتبال زنان با یک اسطوره دیگر هم خداحافظی خواهد کرد.

6001