پایان کار لژیونر ها در لیگ قهرمانان زنان اروپا با شکست در هر دو دیدار

پایان کار لژیونر ها در لیگ قهرمانان زنان اروپا با شکست در هر دو دیدار

پایگاه خبری فوتبالی- تیم‌فوتبال زنان پیونیک ارمنستان که دیدار نخستش در مقدماتی لیگ قهرمانان زنان اروپا را واگذار کرده بود، امشب در دومین دیدارش هم شکست خورد و به کارش در این مرحله پایان داد.

به گزارش فوتبالی، عصر امروز تیم فوتبال زنان پیونیک ارمنستان که ۳ بازیکن ایرانی یعنی هاجر دباغی، فاطمه عادلی و مینا نافعی را در اختیار دارد مقابل نماینده ایرلند شمالی قرار گرفت و با یک گل شکست خورد. در این دیدار هر سه بازیکن به صورت ثابت به میدان رفتند اما فاطمه عادلی و هاجر دباغی در نیمه دوم تعویض شدند. 

پیونیک ارمنستان در دیدار اول خود هم مقابل آپولون قبرس با نتیجه سه بر صفر شکست خورده بود و عملا شانسی برای صعود به دور بعد مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان زنان اروپا را نداشت. حالا این تیم با نتیجه امروز در گروه چهار تیمی چهارم شد و بدون گل زده از این رقابت ها کنار رفت.

حالا این ۳ بازیکن ایرانی که فقط برای حضور در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان زنان اروپا به این تیم پیوسته بودند باید به ایران بازگردند و باید دید فصل آینده در کدام تیم باشگاهی داخلی توپ خواهند زد. فاطمه عادلی و هاجر دباغی فصل گذشته در سپاهان بودند و مینا نافعی هم در تیم فوتبال زنان ملوان حضور داشت.

۶۰۰۱