آمار جالب دنی آلوز که او را پس از مسی قرار می‌دهد

آمار جالب دنی آلوز که او را پس از مسی قرار می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز، مدافع راست برزیلی بارسلونا در هفته بیستم از رقابت های لالیگا در بازی مقابل گرانادا برای بارسلونا عملکرد نسبتا خوبی داشت و یک پاس گل در این بازی داد تا بدین ترتیب اولین اثرگذاری خود روی گل ها در دومین دوره حضورش در بارسا را داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، دنی آلوز که اکنون پس از 6 سال دوباره در بارسا حضور یافته است، با بازی مقابل گرانادا، به تعداد 248 بازی برای آبی و اناری ها رسید و با این تعداد بازی، تبدیل به دومین بازیکن غیراسپانیایی بارسلونا از نظر تعداد بازی شد. در  واقع نفر اول این لیست، لیونل مسی است که با انجام 520 بازی برای بارسلونا، رکورددار انجام بیشترین بازی برای آبی و اناری ها است. فیلیپ کوکو 205 بازی، ماسکرانو 203 بازی، تراشتگن 200 بازی و ایوان راکیتیچ هم 200 بازی برای بارسلونا انجام داده اند و در ادامه این لیست قرار دارند و بازیکنان غیر اسپانیایی هستند که بیشترین تعداد بازی را برای بارسا داشته اند.

دنی آلوز همواره حواشی و رفتار خاص خود را داشته است اما در میان هواداران بارسلونا یک بازیکن محبوب به حساب می آید و علت این قضیه هم می تواند سابقه زیاد او در بارسلونا باشد.

1470