وکیل مسی، دنی آلوز را نجات می‌دهد؟

وکیل مسی، دنی آلوز را نجات می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز مدافع برزیلی که به علت آزار جنسی یک زن در یک باشگاه شبانه در بارسلونا به زندان رفته، به تازگی کریستوبال مارتی وکیل سرشناس را استخدام کرده است.

به گزارش فوتبالی، مارتی یکی از سرشناس ترین وکلای کشور اسپانیا به شمار می رود که تجربه وکالت برای لیونل مسی اسطوره فوتبال آرژانتین را دارد. این وکیل در کاراکاس در ونزوئلا متولد شده است چرا که پدرش در آن جا یک دیپلمات بوده است اما در جزایر قناری بزرگ شده است و تحصیلات خود را در بارسلونا داشته است. او وکیل سرشناسی است که تخصص ویژه ای در توافق های فراتر از دادگاه دارد.  وی علاوه بر مسی وکالت جوزپ لوئیز نونیز، مدیر سابق بارسلونا یا آلوارو لاپوئرتا،  خزانه دار سابق حزب سیاسی "پوپولار" در اسپانیا را به عهده داشته است.

هواداران بارسلونا هم این وکیل را به خوبی می شناسند چرا که در زمانی که تیم کاتالان به تخلف مالی در خرید نیمار متهم شده بود، توانست با قاضی به توافق برسد و ساندرو راسل و جوزپ ماریا بارتومئو مدیران سابق بارسا از اتهام نجات پیدا کردند.

قرار است که وکیل جدید دنی آلوز در کنار میرایدا پوئنته ویلسون وکیل کنونی او حضور داشته باشد. آلوز در حال حاضر در زندان "بریانس 2" به سر می برد. دنی الوز موقتا و تا زمان مشخص شدن نتیجه پرونده در زندان حضور دارد. او به آزار جنسی یک زن در یک باشگاه شبانه متهم است.

4125