حمله شدید اسطوره منچستریونایتد به رونالدو

حمله شدید اسطوره منچستریونایتد به رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - گری نویل اسطوره منچستریونایتد از رفتار کریستیانو رونالدو پس از پایان بازی مقابل نیوکاسل و قدردانی نکردنش از هواداران به شدت ناراضی است. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از چهارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس، دو تیم نیوکاسل و منچستریونایتد در ورزشگاه سنت جیمز پارک به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. الن سنت ماکسیمین برای میزبان و ادینسون کاوانی برای یونایتد گلزنی کردند. پس از سوت پایان بازی، رونالدو اصلا به سمت هواداران خودی نرفت و مستقیما راهی رختکن شد و همین موضوع صدای گری نویل را در آورد. 

به نقل از مارکا، گری نویل در برنامه اسکای اسپورتس گفت: "ما راجع به زبان بدن حرف می‌زنیم و البته اولین بار نیست. رونالدو در بازی مقابل اورتون نیز از هواداران تشکر نکد، در بازی با واتفورد با این که می‌دانست سرمربی اخراج می‌شود، ترجیح داد کاری نکند و به رختکن برود. البته در بازی مقابل نوریچ نیز چنین عمل زشتی را انجام داد."

"اصلا برایم مهم نیست که چطوری بازی کردید. شما موظفید که پس از پایان بازی به سمت هواداران بروید و برای قدردانی از آن‌ها، دست بزنید. زمانی که فکر می‌کنید بهترین بازیکن جهان و یکی از برترین‌ها تاریخ هستید، باید به این مسائل دقت کنید."

4416