کاپیتان رئال مادرید در پایان فصل بازنشسته می‌شود؟

کاپیتان رئال مادرید در پایان فصل بازنشسته می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو کاپیتان رئال مادرید به صورت جدی به بازنشستگی از فوتبال در پایان فصل فکر می کند.

به گزارش فوتبالی، مارسلو در سن 34 سالگی با پیشنهادهایی برای حضور در لیگ های کوچک تر نظیر لیگ ترکیه یا بازگشت به تیم دوران کودکی اش یعنی فلومیننزه مواجه شده است اما هیچ بعید نیست که امسال آخرین فصل دوران فوتبالش باشد و بعد از آن تصمیم به بازنشستگی بگیرد.

مارسلو در زمستان 2007 راهی رئال مادرید شد که چهارده سال خاطره انگیز را در رئال مادرید داشت و توانست در فینال لیگ قهرمانان اروپای 2014 نیز گلزنی کند. مارسلو در حال حاضر با 22 جام دومین بازیکن پرافتخار تاریخ رئال مادرید است که با یک جام دیگر می تواند با خنتو برابری کند و اگر تا پایان فصل دو جام دیگر ببرد می تواند به پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید تبدیل شود که بدین ترتیب بازنشستگی اش می تواند با خاطره ای خوش همراه شود.

مارسلو در سالهای اخیر در ترکیب رئال مادرید کمرنگ شده است و در این فصل نیز به طور کامل جای خود را به فرلاند مندی داده است. در حقیقت دفاع چپ فرانسوی جایگاه خود را در سمت چپ خط دفاعی رئال مادرید کاملا تثبیت کرده است. به هر صورت به نظر می رسد که هواداران باید منتظر پایان فصل باشند چرا که در آن زمان قرارداد مارسلو با رئال به پایان می رسد و دفاع چپ برزیلی باید تصمیم بگیرد که قصد ادامه فوتبال در تیمی دیگر را دارد یا این که از فوتبال بازنشسته می شود.

4125