عکس؛ استقبال گرم از اسطوره رئال مادرید و خانواده‌اش در ماراکانا

عکس؛ استقبال گرم از اسطوره رئال مادرید و خانواده‌اش در ماراکانا

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو با استقبال بیش از 35 هزار هوادار فلومیننزه در ورزشگاه ماراکانا معارفه شد.

به گزارش فوتبالی، مارسلو هفده سال پیش از فلومیننزه به رئال مادرید پیوست. او تا تابستان گذشته در رئال مادرید حضور داشت که پس از اتمام قراردادش از این تیم جدا شد و به المپیاکوس پیوست. دوره حضور مارسلو در فوتبال یونان موفق نبود و این بازیکن با فسخ قراردادش به فلومیننزه ملحق شد تا شماره 12 تیم سابقش را به تن کند.

مارسلو که به همراه همسرش کلاریس و فرزندانش انزو آلوز و لیام مورد معارفه قرار گرفت، بسیار خوشحال بود و با هواداران سرود می خواند. مارسلو در این باره گفت:"خیلی خوشحال هستم. همان لحظه ای رسیده که همیشه رویایش را داشتم. 17 سال در خارج از خانه بودم و بازگشت حس خیلی خوبی دارد. مطمئنم که همه چیز خوب پیش خواهد رفت."

این دفاع چپ در رئال مادرید 25 جام کسب کرد و به پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال تبدیل شد و حالا این فرصت را دارد تا اولین حضور دوران فوتبالش را در لیبرتادورس تجربه کند. در حقیقت مارسلو در دوره اولش در فلومیننزه فرصت حضور در این تورنمنت را کسب نکرده بود و حالا پس از پنج قهرمانی اروپایی با رئال مادرید این فرصت را دارد تا به قهرمان آمریکای جنوبی تبدیل شود.

مارسلو در پایان مراسم معارفه با خبرنگاران صحبت کرد و در این باره که در پست دفاع چپ بازی خواهد کرد یا کمی جلوتر می رود، بیان کرد:" این بحث اهمیت چندانی ندارد.می توانم در هر پستی بازی کنم، در خط هافبک، دفاع چپ یا حتی دروازه بان. هر جایی که مربی بخواهد، بازی خواهم کرد."

4125